loading...

000000000

,    ,    متن اهنگ احمد صفایی غزال سردرگم,    احمد صفایی غزال ورژن گیتار,    آکورد آهنگ غزال احمد صفایی,    احمد صفایی من کیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398


,   
,    متن اهنگ احمد صفایی غزال سردرگم
,    احمد صفایی غزال ورژن گیتار
,    آکورد آهنگ غزال احمد صفایی
,    احمد صفایی من کیم
,    متن اهنگ احمد صفایی غزاله
,    احمد صفایی غزل
,    احمد صفایی با سال نو چه میکنی
,    آهنگ در مورد غزال

http://saynajoon.blogfa.com/post/36

نگا به من نکن اینم یه روزی منم کسی بودم

 

عشق تو باعثش شده که این طوری ویرون شدم

 

آروم قلب من قراره آروم آروم ازم جداشه

 

تا زیر گریه میزنم من انگار که اونم از خداشه

 

غزال سردر گم من فدات بشم چرا پری

 

یه جوری باهام حرف میزنی که انگار که خیلی دلخوری

 

بگو براز خالی بشی بزن دلت خنک بشه

 

بزن که جای دست تو رو صورت من حک بشه

 

***Download***







برچسب ها متن اهنگ احمد صفایی غزال سردرگم احمد صفایی غزال ورژن گیتار آکورد آهنگ غزال احمد صفایی احمد صفایی من کیم متن اهنگ احمد صفایی غزاله احمد صفایی غزل احمد صفایی با سال نو چه میکنی آهنگ در مورد غزال باسال نوچه میکنی بی من برات قشنگ شده غزال سر در گم من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو