loading...

000000000

,    متن اهنگ نامه هاتو من تا سحر خوندم,    دانلود آهنگ مادرم از اندی 320,    دانلود آهنگ مادرم غربت چرا اندی,    آهنگ مادر اندی و کوروس,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 دوشنبه 19 فروردین 1398


,    متن اهنگ نامه هاتو من تا سحر خوندم
,    دانلود آهنگ مادرم از اندی 320
,    دانلود آهنگ مادرم غربت چرا اندی
,    آهنگ مادر اندی و کوروس
,    دانلود آهنگ جدید اندی مادرم
,    دانلود آهنگ غمگین قدیمی اندی

,   

 

نامه هاتو من

تا سحر خوندم

خسته از درد غربت

چشم برات موندم

سر به روی نامه هات من

خواب تو دیدم

نامه هاتو من

خیلی دوست دارم

می نویسی جان مادر

من چه کم دارم

تا تو را دارم مادر

من چه غم دارم

مادرم غربت چرا

تو رو کرد از من جدا

مادر مادر

تو رو من کم دارم بیا

بی تو من غم دارم بیا

آاااااااااااه

مادرم ای مهربون

با دل من همزبون

مادر مادر

میدونی که برات تنگه دلم

بی تو غم شده آهنگ دلم

آآآاااااااااااااه

نامه هاتو من

تا سحر خوندم

خسته از درد غربت

چشم برات موندم

سر به روی نامه هات من

خواب تو دیدم

یاد تو دمسازمه

گرمی آوازمه

مادر مادر

ندونستم قدر تو رو

نکنه که نبینم تو رو

آااااااااااااااااااه

مادرم تنگه دلم

نگو از تو غافلم

مادر مادر

تو رو من به خدا می سپرمت

میدونی که چقد دوست دارمت

آاااااااااااااااااااه

نامه هاتو من

تا سحر خوندم

خسته از درد غربت

چشم برات موندم

سر به روی نامه هات من

خواب تو دیدم

مادرم غربت چرا

تو رو کرد از من جدا

مادر مادر

تو رو من کم دارم بیا

بی تو من غم دارم بیا

آاااااااااااه

مادرم تنگه دلم

نگو از تو غافلم

مادر مادر

تو رو من به خدا می سپرمت

میدونی که چقد دوست دارمت

آاااااااااااااااااااه

نامه هاتو من

خیلی دوست دارم

می نویسی جان مادر

من چه کم دارم

تا تو را دارم مادر

من چه غم دارم

 

https://www.tarafdari.com







برچسب ها متن اهنگ نامه هاتو من تا سحر خوندم دانلود آهنگ مادرم از اندی 320 دانلود آهنگ مادرم غربت چرا اندی آهنگ مادر اندی و کوروس دانلود آهنگ جدید اندی مادرم دانلود آهنگ غمگین قدیمی اندی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو