loading...

000000000

ماها خاک پاشیم ، ما خاک پای هر کس // به ما یه لحظه لبخند داده داشیما راهو رفتیم حتی اگه نفس برید // هر چی رو دیدیم نکردیم هوس فوریما یاد گرفتیم دنیا رو جدی نگیریم // جلو سختیا واستیم و زرتی نمیریماینک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 شنبه 17 فروردین 1398

ماها خاک پاشیم ، ما خاک پای هر کس // به ما یه لحظه لبخند داده داشی

ما راهو رفتیم حتی اگه نفس برید // هر چی رو دیدیم نکردیم هوس فوری

ما یاد گرفتیم دنیا رو جدی نگیریم // جلو سختیا واستیم و زرتی نمیریم

اینکه فهمیدیم زندگی همیشه جنگه // بایس بجنگیم منتظر دربی نشیم

ماها شادیمونو به رفقا دنگشو دادیم // لفظ رفیقو نکردیم پشتشو خالی

شکرت ، خدا که هر جا کف دستمون زمین دید پاشدیم به لطفت

ما رو خطهای خیابونا خاطره نوشتیم // یه دلی داریم که اثر جاذبه بهش هیچه


آه همیشه غم بوده بام // ولی نذاشتم بشینه نم رو چشام


می فهمی حال و روزه من از تو صدام // می فهمی حال و روزه من از تو نگام

ولی از زوره باد یه مرد خم نمیشه // یه مرد الکی باد به غبغب نمیده

ما زندگی رو دیدیم به اشکایه تو شبش // به دندونای سفید و اخمای تو همش

تو هم زندگی رو ببین تو روزگار من // ببین تو مردی که اشکاش نم داده رو لبش

کروس :

همه چی ردیفه و زندگی رو رواله // اگه میخوای از ما باشی باید دل بدی به کارت

مشکلاتتو ببینی و پا پس نکشی // انقدر میگم از زندگی تا وابستم بشی

انقدر کارو پیچیدیم کردیم پیچ هرزش // از دافه شاخ و لاف و گاف و شیش و هشتش

رپ دریا و منم زدم تن به آب // واست نوشتم حتی وقتی بودم غرق خواب

ورس 2 :

ما ها زندگیمون میگذره لا به لای چند خط شعر // حتی وقتی غصه نمیکنه چنگ از دل

خندیدیم حتی وقتی دادن همه فاز بد // خیابونا رم دیدیدم رو خط یازده

من اونیم که لحظه هاشو با تو تقسیم کرد // فقط جنگیدم جای اینکه تسلیم شم

من از نیشخند یه دنیا ساختم // که دیگه توش کسی نشه کشتیش غرق

ستاره ها دیگه حرفای دلمو حفظن // همه عجله دارن از پیشم برن و چشمم

با روی سگ دنیا آشناست حاجی // هرروز ما با زندگیمون داستان داریم

ما ها لحظه ها رو دادیم بره پای رپ// من همونیم که به کلمه ها داده تن

خب هر کی میخواد مثل ما دنیا جلوش بالا باشه پاش // بایس قید همه رو بزنه بیاد با ما باشه داش

کروس :

همه چی ردیفه و زندگی رو رواله // اگه میخوای از ما باشی باید دل بدی به کارت

مشکلاتتو ببینی و پا پس نکشی // انقدر میگم از زندگی تا وابستم بشی

انقدر کارو پیچیدیم کردیم پیچ هرزش // از دافه شاخ و لاف و گاف و شیش و هشتش

رپ دریا و منم زدم تن به آب // واست نوشتم حتی وقتی بودم غرق خواب







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو