loading...

000000000

متن آهنگ عزیز دلم مهرزاد امیرخانی و آرمان امامیLyrics Music Mehrzad Amirkhani Ft Arman Emami Azize Delamترانه و شعر آهنگ عزیز دلم مهرزاد امیرخانی و آرمان امامیمریضه دلم عزیز دلم تو درد عاشقیمو درمون ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 یکشنبه 04 فروردین 1398

متن آهنگ عزیز دلم مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی

Lyrics Music Mehrzad Amirkhani Ft Arman Emami Azize Delam

ترانه و شعر آهنگ عزیز دلم مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی
مریضه دلم عزیز دلم تو درد عاشقیمو درمون کن صدام بزنو بمونو منو از هر چی غیر تو پشیمون کن
خانوم چشمو دلم روشن تو چفت چشات با من جز من دله هر کس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده که قلب منو از جای خودش کنده
خانوم چشمو دلم روشن تو چفت چشات با من جز من دله هر کس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده که قلب منو از جای خودش کنده


تکست آهنگ عزیز دلم مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی
دیوونه منم بهونه تویی من عشقمونو از خدا خواستم


قسم میخورم به خاطر تو پای تمومه سختیا وایستم
خانوم چشمو دلم روشن تو چفت چشات با من جز من دله هر کس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده که قلب منو از جای خودش کنده
خانوم چشمو دلم روشن تو چفت چشات با من جز من دله هر کس که اومد بشکن
رو لبهات گل لبخنده یه قندون پر از قنده که قلب منو از جای خودش کنده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو