loading...

000000000

متن مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,دانلود مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,شعر مداحی,حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,گلچین مداحی,حسین سیب سر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 جمعه 23 شهریور 1397

متن مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,دانلود مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,شعر مداحی,حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,دانلود نوحه زیبا, سینه زنی,دانلود  مداحی جدید,گلچین مداحی,حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم مداحی,دانلود مداحی,متن مداحی, نوحه حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,دانلود نوحه جدید و زیبا,شعر مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,سبک مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,دانلود نوحه حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,تکست مداحی  حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم,

متن مداحی حسین سیب سرخی
من زائر کوی یارم

من زائر کوی یارم

از کینه ها بی بهارم

رفته ز کف برگ و بالم

یا ثارالله یا ثارالله

آمد زینب با موی سپید از غم

تنها آن دم بین جمع نا محرم

حسین امان امان امان امان امان امان ای دل

السلام ای نور دیده

السلام ای سر بریده

زینب بر سر قبرت رسیده

یا ثارالله یا ثارالله

زینب اینجا غم به روی غم دیده

بوسه زد بر آن رگهای ببریده

حسین امان امان امان امان امان امان ای دل

آخر شده فصل خزانم

از داغ تو نیمه جانم

همچو زهرا قد کمانم

یا ثارالله یا ثارالله

با آه و غم یا حسین  حسین گویم

با اشک خود قبر پاک تو شویم

حسین امان امان امان امان امان امان ای دل

 

http://babolharam.mihanblog.com/







برچسب ها متن مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم دانلود مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم شعر مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم دانلود نوحه زیبا سینه زنی دانلود مداحی جدید گلچین مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم مداحی دانلود مداحی متن مداحی نوحه حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم دانلود نوحه جدید و زیبا شعر مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم سبک مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم دانلود نوحه حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم تکست مداحی حسین سیب سرخی من زائر کوی یارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو